This love this war"

2012.04.10. 17:14

GYülölöm azt a napot mikor magamra hagytál azért mert nem olyan voltam mint amilyenek te elvártál,sohsem kaptam töled szeretet..csak a tárgyad voltam és éltél ezzel..Nem éreztem egy percig sem hogy érek a szemedbe valamit..mindig probáltam neked megfelelni magam helyet...Mikor gondok jöttek a másommal" akkor kifakadtál...és szenvedtél és szenvedsz mint egy kivert kutya...vissza jönnél hozzám énis mennék de nem tudom mert félek h megint ketté szurod gyenge kis szivemet a hegyes és éles pengédel"

 és ujra a pokolbol kell kimásznom hogy a friss levegöt érezhesem a lelkembe" De nem baj hasisd végig ujra és ujra..majd rájösz..a nagy titokra..De lehet akkor már rég késö lesz..ahogy már most is az"

A bejegyzés trackback címe:

https://ayaku-sharien.blog.hu/api/trackback/id/tr54381247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása