Láss végre...

2011.08.09. 22:13

Sokszor eltünök mikor rola beszélsz..beszélsz áhitatal..szeretettel..vággyal töltve...És nem érted mibajom van...Semmi..hát tényleng ennyire vak lennál? Hogy felsem tünük hogy átszurod szivem megannyi törrel?Ennyire észrevehetetlen számodra az,hogy mennyire fáj? Ennyire vak lennél?talán..talán ideje lenne elengednelek...felse tünne neked....hisz ott lenne ö..akit az én képemre probálsz formálni..csak tudnám mért nem jo neked az eredeti...

Sirok majd éjszakákán mint gyeremek az anya halálakor' Ordit majd belölem a fájdalom...de nem fog menni ha mindennap látlak vele...elfoglak felejteni..és akkor a lelkem legjobb db-ja hal majd meg..elfelejtek majd szeretni..és egy érzéktelen rohadékal lesz több a világ..akkor nem fogok melleted állni..és mikor már mindeknki otthagyj és visszajönnél hozzám...az ajto mely egykor csak elöted állt nyitva öröké bezárul"

csalodtam benned, de csalodni fogsz te is

magányos lettem, de az leszel te is

elhagytál engem, de elhagynak téged is

elfelejtettél engem, ahogy elfelejtenek majd téged is

ha 1x megkapod azt, amit adtál nekem is^^

A bejegyzés trackback címe:

https://ayaku-sharien.blog.hu/api/trackback/id/tr263138325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása