Mért nem veszed észre,hogy ha igazán a barátom vagy,hogy mikor döffösz le és téped ki a testemböl a lelkem? Mért kell a orba tapasnod ugy mint egy szakadt cigi csiket..amire 2 perccel ezelött még szükséged volt...Mért nem szeretsz ugy aki vagyok?Mért siratsz meg oly gyakran..csalodást okoztam volna? Sajnálom de csak egy ember vok...de a te szavaidbol itélve csak egy senki..Fogadj egy el igy ahogy vagyok..Nem akarlak bántani..de te mégis bántasz olvashattad már ezt a feliratot" Bánj ugy mássokal ahogy azt szeretnéd hogfy veled is bánjanak" de ettöl független felnyalatod velem a retkes padlot...és észre se veszed csak tátod a szádat,hogy mia jo isten a bajom..Csak ennyi,hogy miota személlyesen ismersz kerülsz..kerülsz mint az emberek a különcöket...sajnálom,hogy ennyire szar barát vagyok,,sajnálom hogy probálok megfelelni...de te félre löksz mint egy szemétgalacsint..és csak a takarito szolgálatra bizzod" azt akit egyszer a barátodnak tekintetél tényleng ennyit jelentetem volna számodra?

A bejegyzés trackback címe:

https://ayaku-sharien.blog.hu/api/trackback/id/tr203138332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása