Már nem félek:)

2012.04.10. 17:10

Nem hatnak meg az árnyak" hisz a tüzböl csiszolodnak a vágyak..nem vagyok angyal se ördög csak egylány a semmiböl .tele álmokal mely csak vár arra h valora váljon" nem adom fel soha hisz akkor vesztenék..nem félek a magánytol hisz ö szült engem is..mosolyal verem porba a sötétséget és hozom magam utána fényt hogy lássak..leesek a porba de felálok és porlom magam kergetem az álmom hogy soha ne szünjek meg létezni..Védem azokat akik ártanak nekem védek mindenkit igy gyakran esek csapdába.de ekkor töröm én a láncot és üvöltök mint egy vérszomjas Farkas és harcolok tovább...ha Szenvedsz már jo..ha pedig nem akkor csak fogsz.." de sose add fel ez a te sorsod amit csak te alakithatsz ki:)

A bejegyzés trackback címe:

https://ayaku-sharien.blog.hu/api/trackback/id/tr724381235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása