Sakál"

2011.08.09. 22:12

Orditok mint egy láncra kötöt démon a vadonba...hallja az egész világ" Mégis mindenki keresztül nézve rám fut elöre a boldogság felé..én csak orditok tovább..és üvöltöm tiszta szivböl,hogy szeretlek" Nem adom fel harc nélkül hisz tudom,hohy nekem ki vagy..bármit tehetsz nem engedem el a kezed..csak lépj közeleb hozzám és szeres" bánts kinozz csak érezem a leheleted firrs páráját az arcomon...hogy tudjam itt vagy ...kinoz bátran odadom a korbácsom:) töled eltürök minden fájdalmat..hisz te vagy nekem a fény a vak sötétben:)Figyelj fel a hangra ami a szivedben halkan sutog felém" én hallom mit mond..és reménykedek,hogy nem hazudsz" várok mig megtalálod a lakatom kulcsát a zsebedben és ujá születhetek neked..Láncaimat levetve csak neked élve...leszek én az ör angyalod ki bárkitöl megvéd..ki a széltöl is ova fél:)...

A bejegyzés trackback címe:

https://ayaku-sharien.blog.hu/api/trackback/id/tr63138320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása